duminică, 6 decembrie 2009

Suntem culmea

Stand eu azi asa de Sf.Nicolae la televizor,uitandu-ma la Singur Acasa:)),am descoperit un lucru schimband canalele in timpul pauzelor de publicitate,prea multe evident.Am descoperit ca noi,in Romania,avem stilul de a face diverse chestii atunci cand e o sarbatoare.Acum vreo 20 de ani,daca nu ma insel,un om a murit pe 25 decembrie.Asta e cel mai naspa.Acum in 2009,pe 6 decembrie,Sf.Nicolae cum am zis mai sus,avem voturi.Unde duc voturile astea?La certuri intre prieteni,la dezbinari,la certuri intre prieteni,la...a,am mai zis.Cam atat.Mai sunt si uniri in perioada asta,dar din alte puncte de vedere:d.Anyway,de ce mereu trebuie sa fie o zi a unui sfant cand ceva se intampla in tara asta?Totusi,pana cand?Azi toti se injura,toti se vor bate la sfarsitul zilei(desi sper ca nu) si tot asa.Si daca iese Basescu sa zicem,certurile vor continua pentru ca guvernul nu va fi aprobat niciodata de parlament.Daca iese Geoana,Basescu va continua certurile pentru ca nu e in stare sa recunoasca faptul ca a pierdut.Si tot asa...Vom intra intr-o cearta fara sfarsit care ne va urmari pana la pastele cailor.Dar in 2012 vine sfarsitul lumii.Dar nu,nu vine.Noi suntem in urma cu zeci de ani in tara asta,deci mai traim inca mult...si bine?

Niciun comentariu: