joi, 12 februarie 2009

Messengeru'

Sa revenim la criticile de zi cu zi.Sa vorbim despre messenger.Acesta a fost o idee geniala a unor oameni destepti,care au vrut sa-i faca pe oameni sa vorbeasca non-stop intre ei,sa-si trimita tot felul de poze,filmulete,muzici si altele foarte usor,sa se vada,sa se auda,tot ce vrei.Pentru ca,de,e greu sa iesi din casa:)).
Ei bine,acest messenger a devenit incetul cu incetul un loc unde se fac anumite concursuri in legatura cu cine are cele mai multe id-uri in lista(daca ai sub 100 esti slab),cine are nu stiu ce grupuri,cine vorbeste cel mai mult,cine scrie cel mai repede si zeci de mii.In ultimul timp insa am vazut cum a aparut un alt concurs,cred,acela de a scrie zeci de statusuri asa-zise filosofice,care nu inteleg cui ii sunt adresate.Adica,cei care le scriu cred ca noi,ceilalti,le vom citi statusurile si astfel ne vom schimba totalmente personalitatea,comportamentul?Sa fim seriosi.Sa dau cateva exemple,modificate bineinteles:"Daca plangi,vei fi singur,dar daca razi,vei rade mereu cu cineva".Gresit!Poate nu razi cu nimeni,pentru ca gluma e catastrofal de proasta.Nu se stie,nu?Alta ar fi:"Iubeste-ma cand merit mai putin,pentru ca atunci am nevoie de mai mult".Hai mai lasa-ma!Pai,daca cineva scrie un asa status,in care nu merita sa fie iubita,pai atunci de ce ar fi?Nu meriti,problema ta.Alt status:"Toate neputintele se reduc la una:aceea de a iubi,aceea de a evada din propria pierdere,personalitate,nu mai stiu ce era".Cica se reduc la una.Care una ca sunt doua!Si exemplele pot continua.
Daca stiti si altele,nu ezitati sa da-ti un comment aici si sa mi le spuneti.Trebuie sa scapam cumva de ele.
Alta problema:massurile(mesaj dat la mai multi) tampite si fara rost.Nu sunt impotriva massurilor,cand acestea au un mesaj care,probabil,chiar merita dat mai departe.Dar cand vezi un mass in care ti se spune ca o fata care sufera de o anumita boala(deobicei leucemie,nu stiu de ce,sau un anumit tip de cancer) are nevoie de bani si yahoo cu aol(de ce aol si nu google?)au decis sa ofere un cent pt fiecare mesaj de acest fel trimis mai departe.Baa,fratilor,pai asta inseamna ca noua ne citesc astia mesajele?Ce suntem aici,ascultati si cititi 24 de ore din 24?Ba la telefon,ba pe net!Doamne!Si credeti ca UN CENT pe mesaj ar ajuta o fata sa supravietuiasca de la un cancer aflat in faza terminala?Sa fim seriosi.
Si la sfarsitul acestor mass-uri,vine inevitabilul:"sorry,l-am primit si eu".De ce?De ce isi cere cineva scuze pentru asa ceva?Si de ce l-ar trimite mai departe daca la primit si el?Nu inteleg.Ce-mi pasa mie ca l-a primit si el/ea?Pe mine ma intereseaza un singur lucru:sa nu mi-l trimita!
Pana cand aceste probleme se vor rezolva,va las cu un tip de mass creat de un prieten de-al meu,batjocura la mass-urile alea,"serioase"!

Ma numesc Pularaie Ion Ion , locuiesc in varful muntilor mai sus putin de Lacul Vidraru la o stana ,in urma cu 10 zile mi-au fost furate de catre un lup nu dau nume sa nu fie probleme 200 de oi. Compania yahoo a fost de acord ca pentru fiecare sms dat sa primesc o oaie va rog daca aveti inima DATI ACEST MESAJ MAI DEPARTE IN LISTA VOASTRA .sorry,l-am primit si eu!

Daca stiti alte tipuri de mass-uri(dalea cu daca nu dai mai departe mori in 10 secunde)sau alte tipuri de status-uri,nu ezitati sa mi le spuneti aici!
Daca va simtiti ofensati de ce am scris,da-ti un mass si spuneti!:))

Un comentariu:

Anonim spunea...

bai ....sa fim seriosi statusiri arfi o gramada dupa cum constati si u nu cred ca ar fi necesar sa stau acum sa le scriu pt ca in general sa ref ;la acelasi lucru numai ca formularea e alta si pe laga asta si idioata....nui nimik oricum nu ne mai facem bine stai linsistit ....de apreciat ce vrei u sa faci cu blogul da in afara de a amuza unele persoane.....alte schimbari mai majore asa nu cred ca o sa fie.....sa fim seriosi......ce naiba.........se schimba malelistu autentic si o da pe MOZZART ca a citit el pe blog la hristo''......ce o sa zic lasa ba ca asta e grec si dal in masa'' face el legea aici......lasa ca am eu grija de el cand il prind....ii rup eu capu''......oricum mie imi place blogu .....deci BRAVOO....!!!..........(miti