miercuri, 11 noiembrie 2009

Fenomenal

Pe sistemul "shit happens"(cum ar zice unii si altii),am aflat ca brazii de la muzeu s-au taiat azi.Nu stiu daca in intregime pentru ca nu am avut ocazia sa trec pe acolo astazi.Cei care stiti,va rog sa-mi spuneti si sa comentam putin problema asta.Adica,traim intr-o continua incalzire globala,vremea e din ce in ce mai de rahat,in alte tari se planteaza copaci intr-una si noi taiem?De ce?De ce naiba suntem asa de pe dos?Pentru numele lui Dumnezeu,avem o grupare ecologista in orasul asta.Se numeste Caltun.Intreb eu acum pe mai marii din Caltun,cum ar fi,sa zic Lazar,care oricum nu-mi citeste blogul,de ce naiba nu ii opreste el pe astia?Tot are numarul ECO la masina.Nu stiu,sa fi chemat multi elevi care sunt in Caltun si impreuna sa-i oprim pe astia din taiatul copacilor.Serios,asta face dupa mine o grupare ecologista.Se ocupa cu pastrarea copacilor in intregime intr-un oras aflat in continua auto-distrugere si intr-o tara care nu stie daca se afla cu 500 de ani in urma sau 499!Dar asta e doar parerea mea.Daca stau sa ma gandesc,eu oricum plec din orasul asta la anul,asa ca la ce naiba imi mai pasa daca sunt brazi la muzeu sau nu sau ce face Caltunul?
BONUS: Imi pare rau ca nu m-am tinut de cuvant in ceea ce tine de Bonusul din postul anterior.Saptamana viitoare va avea loc acea surpriza pe coridoare;)!
BONUS 2: Incepand de la urmatorul post,veti intra in Lumea Mosului Costescu(bazat pe fapte reale)!

Niciun comentariu: