marți, 24 noiembrie 2009

Lumea lui Mos Costescu se muta!

Prieteni,cei care il indragiti pe Mos Costescu,va anunt ca acest personaj se va muta pe http://moscostescu.blogspot.com !Este un blog facut special pentru el,unde veti putea reciti episoadele de pana acum si,bineinteles,cele ce vor urma(avem idei geniale).Ceea ce m-a determinat sa fac un blog special pentru Mos Costescu a fost faptul ca,in anumite zile,acolo va scrie chiar el,Mos Costescu,ideile sale.Ce face el la ore,ce parere are despre viata.Pe scurt,e un blog biografic si un blog d-asta,normal,ca la oricare alt blogger.:D
Evident,si aici pe blogul meu voi mai scrie din cand in cand episoadele mai interesante din viata lui costescu(asta ca sa mai am si eu vizualizatori:)) )!
Exista insa o mica problema.Blogul l-am facut folosind mailul meu(am uitat sa fac un mail nou) asa ca pana se va ameliora aceasta problema,pe profilul meu vor fi datele lui mos costescu,iar ca persoana de contact va fi mailul meu:))!
Asadar, http://moscostescu.blogspot.com !!!!!

Niciun comentariu: