sâmbătă, 31 ianuarie 2009

Euro...vision:Suntem buni,dar ne lipseste practica

IN primul rand,scuzati ca nu am mai scris.In al doilea rand,as fi vrut sa pun un titlu gen :"Eurovision sau cum am facut nu stiu ce".Ca se mai face asa ceva.De ce oare se pune o a doua parte la un titlu nu stiu,dar unii fac asta.Nu inteleg de ce.Mai exista de asemenea expresia geniala "Mananc,deci exist",care s-a transformat cu timpul in "Traiesc,deci dorm","Sunt slab,deci fac sport","Ma duc la toaleta,deci mananc Danone Activia" etc.Ma rog...
Sa va spun de ce am ales acel titlu.Nu stiu sigur de ce,dar mare parte se datoreaza faptului ca m-am uitat in seara asta la eurovision,din cand in cand.Atunci cand mai schimbam canalele.Am prins live cativa concurenti.Bineinteles,ca intotdeauna,penibil.Mai putin castigatoarea,care,de,a castigat.Trebuie sa fiu obiectiv in privinta ei,fiind castigatoare.Are voce Elena,nu spun ca nu are.Acum,daca acel cantec e sau nu de Eurovision,eu zic ca da.Daca nu e,nu e.Asta e.Oricum de castigat nu castigam.Niciodata nu castigam si cum ziceau pamflicii aia in galben care au cantat ceva acolo:suntem buni,dar ne lipseste practica.Cantecele au fost penibile,mai toate,dupa parerea mea,in afara de Blaxy Girls care sunt niste fete care se vor EMO conduse de un manelist cu acte in regula...de manelist,si Tina cu Pleaca,o melodie care avea o linie melodica rapida si foarte buna pentru eurovision.Si nu erau conduse de un manelist.Cred.In ceea ce tine de Elena,mereu mi s-a parut ca poate fi o cantareata buna si acesta poate fi inceputul unei cariere infloritoare.Duta,compozitorul piesei,e si el un cantaret bun.Depinde de gusturi acum,dar dintre cei 3 sud-est-i,el era cel mai bun.Titlul piesei castigatoare imi pune o intrebare.Eu am invatat la geografie pe a 8-a ca noi NU suntem in balcani.Altcineva acum vreo 6-7 ani a invatat ca suntem in balcani.Deci titlul,e adevarat sau nu?Putem zice ca fetele noastre sunt balcanice sau nu?Nu stiu,probabil ca nu vom afla vreodata in ce parte a europei suntem,dar un lucru e clar.Noi suntem exact acolo unde vrem,tinand cont de situatia acelei zone.Daca merge cu nordul,mergem cu nordul(vezi perioada de dupa al doilea razboi mondial),daca merge cu vestul si nordul in acelasi timp,mergem cu toata lumea(vezi perioada comunista in care mergea al' mare in America),si acum daca merge bine vestul,mergem numai cu vestul.Pana cand o sa mearga bine Africa si sa vezi atunci.
Pe scurt,organizarea finalei eurovision de la noi a lasat de dorit.Cine,pentru numele lui Dumnezeu,cine erau aia trei prostovani care se dadeau haiosi?Unu era inalt cat un stalp de inalta tensiune,altu gras ca Porky Pig de la Looney Tunes,si altu era scund,grasut,slab...tot ce vrei,si il chema si Orlando.Nu sunt cuvinte pentru el.Ma rog,asta e.
Sa vedem,sa vedem ce-o sa iasa.Pana la Moscova,insa,trebuie sa plateasca gazul aici!Bafta!

Niciun comentariu: