marți, 20 ianuarie 2009

New age

Nu stiu voi,dar eu am urmarit azi depunerea juramantului prezidential al lui Barack Obama.Pot sa spun ca mie mi s-a parut un discurs foarte bun tinut de el si chiar imi place de omul acesta.Imi pun mari sperante in el.Bush a cam lasat sa se aleaga praful de America si de aceea spun ca Obama se pare ca va reusi sa o repuna pe picioare.Nu se stie cand plecam acolo,cat mai multi!;)
Discursul,organizarea,cele aproape 2 milioane de oameni prezente acolo...m-au impresionat foarte mult.Si din cate pare,acest om e foarte hotarat sa faca ceea ce spune.Mult succes!
In ceea ce tine de tarisoara noastra mica aflata pe un drum care duce inevitabil la ceva apropiat de pierzanie,momentan,am aflat ca au voie anumiti oameni sa ne asculte telefoanele,sa ne citeasca mesajele,practic sa ne urmareasca 24 de ore din 24,7 zile din 7.Vorba cuiva,ajungem sa fim ca la Big Brother aici.Mai ramane doar sa imi instaleze camere de filmat in televizor sa ma vada ce fac cand stau pe canapea in fata lui.Si pot face multe care nu trebuiesc vazute de altii.Sa nu intelegeti cine stie ce.Era vorba de a citi.
Basescu vrea sa conduca tot,Boc...vrea ce vrea Basescu,Europa vrea sa rezolve cat mai repede crizele,toate crizele,iar Obama vrea sa transforme America in ceva mai bun.Ei bine,urez mult succes tuturor,in afara celor din Romania.Aia mai bine sa plece cat mai repede,cat mai departe,ca nu se stie ce ii asteapta.Asta daca reusim sa ne trezim si noi macar o data.
Si daca ne vom trezi vreodata cu o dubita neagra in fata casei din care coboara un grup de oameni care ne iau pe sus pentru ca,vezi Doamne,am zis ceva de rau la adresa conducerii...sa va aduceti aminte ca se putea rezolva totul printr-un singur miting in piata constitutiei din Bucuresti.Dar,nu-i nimic.Tara arde,baba se piaptana,ba chiar isi face manichiura,pedichiura.Ii ramane doar sa se duca la Pompe Funebre sa-si aranjeze ceva pentru locul de veci!
P.S.:Daca exista cineva acolo,care citeste asta,si are de gand sa plece anul acesta sau in curand din tara:DRUM BUN!cat mai repede!

Un comentariu:

deaconu spunea...

E ora 00:36 îmi dau seama că mâine e o nouă zi de şcoală în care nu ai ce face decât să fi torturat să stai 7 ore în bancă , totul se duce pe apa sâmbetei.
Ideea de naţionalism a lui Obama cu ridicarea SUA din cenuşă ca pasărea Phoenix reprezintă defapt acel celebru "vis american". Eu unul aş merge în Canada , e mai linişte.
Oricum dacă ai fost atent nu a ezitat să nu spună: "Am traversat oceanul ca să găsim un nou tărâm unde am muncit enorm ca să fim astăzi cine suntem" nu este un citat exact, dar nu cred că se va uita niciodată de persecuţiile rasei albe asupra celorlalţi. Apropos :D http://mk0nine.blogspot.com