joi, 1 ianuarie 2009

2009

Scriu pentru prima data pe acest blog in acest an nou,2009.Care are varsta de o zi,aproape.Va urez in acest an sa aveti parte de bucurii multe,sanatate,fericiri,bani,fete/baieti(depinde de voi) si alte chestii care se mai ureaza acum!
De revelion sper ca v-ati distrat.Eu m-am distrat,intr-un anumit fel sau altul,dar pana cand nu sunt anumiti pamflici(cuvant pe care il voi explica in alt post daca nu stiti ce inseamna) care sa se imbete si sa le vina rau si...din fericire sa plece acasa.Eah,dar ce conteaza?Nu-mi prea pasa de ei!
Anul trecut a fost bun,nu stiu ce mari lucruri am realizat pe parcursul lui,probabil nimic foarte important,dar mi-am pus in gand sa fac mai multe anul acesta,daca timpul imi permite.Dar de ce sa nu-mi permita?Mai avem multe,multe zile pana la sfarsitul lui.Foarte multe!
LA MULTI ANI!

Niciun comentariu: