duminică, 28 decembrie 2008

asadar

Asadar,a trecut Craciunul.Toata lumea a mancat,a baut,a dat cadouri,a primit cadouri,unii n-au mancat,n-au baut,n-au dat cadouri,dar sigur au primit si altii s-au jucat sau nu cu zapada,dupa clima fiecaruia.Acuma,dupa ce a trecut linistea de Craciun,incepe alt haos specific sarbatorilor.Alergatura dupa ultimele cumparaturi din acest an,alergatura dupa ultimele petarde si artificii aparute.Aa,aproposito de petarde.Niciodata nu am inteles si poate sunt eu de pe alta lume,dar care e partea frumoasa a petardelor?Adica,ce e haios in a aprinde o chichita cu bricheta,apoi sa o arunci si sa vezi cum face "pac".Asadar,eu chiar nu pricep de ce asta declanseaza in oameni un asemenea nivel de satisfactie si de distractie incat bautura si mancarea de revelion aproape ca nu-si mai au rostul.Daca au petarde,lumea e fericita.O parte din lume.Hai sa zic ca unele artificii merg.Macar alea explodeaza la multi metri deasupra noastra,dar petardele pot exploda chiar in fata mea si a voastra.Atunci cred ca nu o sa vi se mai para un lucru fantastic,datator de o satisfactie pe care probabil nici macar o fata...ma rog,sa nu continui ca apoi ma trezesc ca imi spun unii cititori de blog pe mess ca sunt prea pesimist.Dar,cum?Eu?Nuuu.Uitati ce frumos e afara.A nins.Se topeste,dar macar a nins.
Asadar,vedeti?Nu sunt pesimist.Abia astept sa aud la revelion ca:"Aa,nu avem petarde!" in timp ce afara va ninge.Optimist da?
Iata,oameni buni,un post care nu are nici o logica.Incepe cu ceva,se termina cu optimism insa:D.

Niciun comentariu: