duminică, 21 decembrie 2008

Lungul drum

Vineri am plecat spre Targu Mures,oras minunat din Ardeal,pentru a-l lua pe fratele meu de acolo acas',la Arges aici,pentru sarbatoriDe aceea n-am mai scris de joi aici in blog.Poate si de aceea azi nu sunt prea sanatos,avand o durere acuta de gat.Dar nu vreau sa vorbesc despre asta,ci despre starea deplorabila a drumurilor din tara asta.
Sa incep cu...inceputul!Am plecat din Curtea de Arges vineri dimineata.Drumul a fost bun pana la trecerea de podul de peste raul Arges.Apoi,prost,ca de cand s-a facut nu stiu ce lucrare magistrala acolo,drumul este mai ingust,daca nu chiar din ce in ce mai ingust.Apoi,am iesit din oras.Cateva carpeli si asfaltari,facute de curand in virtutea inertiei,nu au facut decat sa ne salte mai rau decat daca nu erau.De la Tigveni incolo,drum si mai prost,pana in judetul Valcea unde,brusc,parca e de o mie de ori mai bun.Apoi vine...
Valea Oltului.Cel mai circulat drum din tara asta.Plin de tiruri.Plin de orice in afara de o autostrada.Am mers 50 de km cu o viteza medie de 50 de km/h.Catastrofal.Nu ai unde sa depasesti,nu ai cum sa depasesti si sincer,nu ai de ce sa depasesti,pentru ca treci de un tir si dai de altul si de altul pana la infinit.Asta pentru ca desteptii fabulosi ai acestei tari nu au fost in stare sa faca o autostrada in 19 ani de democratie.Atatia sunt nu?19?Depinde de gusturile fiecaruia daca la noi a fost si este o democratie ca in alte tari sau tot avem inca tangente cu anii comunisti.Sa revenim la drumuri.
Am ajuns in Sibiu.Nu vorbesc iara despre Sibiu,desi zona periferica,spre Medias,are un drum prost.Dar mereu mi-am zis ca nu au avut timp sa asfalteze pe acolo,renovand cladiri vechi pentru anul in care au fost capitala culturala.
Spre Medias,drumul este,bineinteles,bun si prost.Ingust,intr-adevar,curbe in plin camp,care ocolesc,cred,buruieni"monumente istorice"ca altceva nu stiu ce ar putea ocoli.
Apoi,de la Medias spre Sighisoara drumul e la fel ca de la Sibiu la Medias,numai ca e mai drept in zona de camp,urmand ca Sighisoara-Tg.Mures sa fie supercalifragelistic:)),ca sa zic asa.E mai larg,mai drept,mai circulat.E cu totul mai decat restul drumurilor(nu comparam cu Valea Oltului alias DN7).
Am scris acest post cu dorinta de a va face sa intelegeti un pic cat de proaste pot fi drumurile considerate importante la noi in tara.Valea Oltului este cea mai circulata zona din tara,dupa parerea mea,si nimeni nu face nimic.O autostrada cat de mica,pe oriunde.
Stiti ce cred eu ca gandesc acesti incompetenti,insa?Nu stiu de ce sa o faca,unde,cum sa o faca asa ca mai bine nu o mai fac...Cine stie ce iese...

Un comentariu:

ana spunea...

mey hristo-revoltatul pe noi practica ne omoara.Stii,gandim multe si facem invers proportional cu gandul.Asadar si prin urmare ,omenirea a avansat in gandire si a stagnat in urmare.Si nu e vorba doar de "starea deprorabila a drumurilor" ci de tot ce ne inconjoara.Tin cu mediul si...tin degeaba.Numai ca eu sunt o fire mai optimista si imi place sa cred ca "totul va fi bine" (chiar daca se va dovedii contrariul).Deci priveste totul cu amuzament,e mai bine.zbye!:)