vineri, 12 decembrie 2008

Dioxina

Brusc asa m-a prins o raceala destul de rea.Joi am avut si putina temperatura si de atunci o durere acuta in gat,de nu mai puteam sa inghit.Si din cauza asta,nu stiu de ce,m-am gandit la carnea aia din Irlanda cu dioxina.De ce,pentru numele lui Dumnezeu,ne trebuie noua carne din Irlanda?Nu avem destula carne in tara asta?E clar ca avem destui porci,la propriu si la figurat(vezi politicienii),e clar ca avem destule vaci,boi,gaini,tot ce vrei in materie de carne,dar nu...noua ne trebuie carne din Irlanda.Si ganditi-va putin.E din Irlanda,din Cuca Macaii de acolo.Daca era din Ungaria,Cehia,macar era mai aproape.Irlanda...cat faci pana acolo cu masina de aici?Enorm,pentru ca faci trei zile prin Romania de oriunde ai pleca.Ca drumurile noastre toate sunt direct proportionale cu prostia conducatorilor.Si vedeti cum e treaba in tara asta?Daca te gandesti la o anumita problema,cum ar fi cea cu dioxina,ajungi automat la o alta problema,cum ar fi cea cu drumurile si de aici hopa! te trezesti la problema politicienilor nesimtiti si cine stie unde.E un fel de circuit inchis,ca daca ar fi sa luam toate problemele ajungem de unde am plecat.
Asadar,sper sa-mi treaca aceasta durere de gat care ma face sa ma gandesc la alte probleme si eu am doar 17 ani fara 2 saptamani.La ce-mi trebuie atatea probleme?Dar,traim in Romania...

6 comentarii:

deaconu spunea...

Domnule, treba e ca se distruge fauna si flora romaneasca numai asa ca sa avem datorii din ce in ce mai mari catre alte state. Eu cred ca aceasta "criza" este provocata ... dar in fine ... noi dam mereu cu stangul in dreptul.Defapt nu noi , cetatenii ci oamenii astia "mari".

ianisf spunea...

Iti recomand filmul animat,Ferma Animalelor,dupa o poveste a lui George Orwel

Radoo spunea...

"Inteligenta" conducatorilor se reflecta in imaginea tarii....Traim in Romania....si n-avem timp de altceva:D

Anonim spunea...

mah ai avut o idee super tare . macar ai cu ce iti ocupa timpul liber, mai ales k este un blog super reusit.

Anonim spunea...

Domnule, felicitari pentru blog. Iti mai doresc doar sa-l intreci pe fraieru ala de zoso, sau care e bloggeru sef pe la noi.
AV

ana spunea...

nu comentez. sunt vegetariana..nu e mai bine asa? toate problemele rezolvate fara niciun stres :D cat despre dioxina eu cred ca e vrajeala..asa cum a fost si cu gripa aviara :)) domne` e vorba de politica si de povestile ei..suntem prostiti de niste prosti!!