marți, 9 decembrie 2008




Sibiul...dupa cum am scris in alt post,am fost acolo duminica.Trebuie sa recunosc ca sunt indragostit peste orice limita de acest oras.Azi,la ora de informatica,nu am facut altceva decat sa caut la universitatea din Sibiu o facultate care mi s-ar potrivi mie.Daca as putea face acolo facultatea ar fi de vis.Orasul este minunat,dupa parerea mea,mai ales centrul.Este liniste in oras,probabil din cauza numarului mare de nemti,care din cate stiu sunt destul de linistiti ca oameni.Zona noua a orasului care inconjoara centrul vechi poate nu este cel mai bun lucru al acestui oras,dar ce mai conteaza atunci cand ai ce face?Ai unde sa te duci la o piesa de teatru,la un film,la un spectacol de muzica simfonica,shopping,orice.
Azi,in timp ce aveam lucrare la chimie,nefacand mare lucru la ea,am stat si mi-am adus aminte de faptul ca am vazut un afis care scria ca va fi un spectacol candva in decembrie cu muzica simfonica la Filarmonica de Stat din Sibiu.Din pacate am uitat cand,dar o sa ma interesez si o sa fac tot posibilul sa ma duc.Acum,ar trebui oare sa tin secret acest lucru fata de anumiti oameni care considera muzica simfonica fiind de mult apusa si care nu merita sa fie ascultata,fiind antica?Nu stiu altii,dar pe mine muzica asta ma linisteste enorm.Poate sunt opusul numarului imens de manelisti care cotrobaie prin tara aceasta,dar stiu sigur ca nu sunt singurul.Si in timp ce altii,vorba unui profesor,"lesina la manele",eu si inca unii(putini,intr-adevar) ascultam o muzica linistitoare,care nu spune nimic de bani,de dusmani sau de orice altceva care nu merita sa fie spus in muzica.
Ma rog,sa lasam asta.Maine am lucrare la matematica si cum totul acolo e greu,cred ca-mi iau sa mp3-ul sa ascult niste muzica clasica,ceva Bach,Mozart,orice.
Dupa cum ziceam pe hi5,cei care au intrat stiu:Traim intr-o tara in care Dorel nu prea munceste si halatul devine din ce in ce mai scump,iar aerul este din ce in ce mai greu de respirat.Asta pentru ca nu avem masti de oxigen!:))

5 comentarii:

Anonim spunea...

Da...ai dreptate.Sibiul e un oras exceptional,in care e greu sa te plictisesti!(si pe deasupra mai au si echipa tare de basetk:))

deaconu spunea...

Cum sa nu apreciez dragostea mea Sibiul. Cred ca daca as sta 2 luni pe o banca in centrul orasului nu m-as plictisi.

ianisf spunea...

Multe orase din Romania sunt exceptionale,inclusiv Tirgu-Mures,pacat ca sunt in Romania.

Anonim spunea...

Mi-a placut mult Sibiul si excursia, mi-ar face placere sa mai ajung pe acolo, e un oras foarte frumos.
...amuzanta faza cu manelele :)) Ce sa spun si pe mn m-au tampit de cap. Data viitoare trb sa aducem noi cdurile cu muzik :P

Anonim spunea...

Mi-a zis baiatul asta cu blogul(care e cam disperat sa intre lumea pe blog) sa nu mai vb cu el pe mess despre blog asa ca :"ce ai scris pe blog e ca o compunere de gimnaziu",citat din mine :D . Bafta cu blogul.
PS: Tu rivalizezi cu Mihai Deaconu Manu' la bloguri?