marți, 16 decembrie 2008

Magia

Anul se apropie de sfarsit si din nou o sa stau mai incolo sa ma gandesc la cate am realizat eu anul acesta.Pana atunci insa,ma bucur ca am trecut cu bine de teze si ca vine vacanta.Nu am altceva de facut in urmatoarele zile decat sa astept sa vina fratele meu de la facultate si sa facem bradul,frumos,in familie.Este cea mai frumoasa perioada a anului,dupa parerea mea.Oricum,la mine in familie mereu trebuie sa existe anumite argumente pro sau contra in privinta bradului,dar asta e farmecul,ca stam frumos in familie.
Poate ca semnificatia bradului numai este aceeasi ca acum...10 ani,sa zic.Atunci,il faceam cu un scop.Stateam cu sufletul la gura asteptand sa gasesc sub brad cadouri in ziua de Craciun.Era altfel magia atunci.Credeam in ea cu toata fiinta mea.Aveam o preocupare care imi placea la nebunie...S-au schimbat multe de atunci!Bradul il facem acum doar de dragul traditiei,suspansul a disparut,stiind dinainte ce cadouri o sa fie.Insa tot a ramas ceva magic la aceasta perioada.Cum am zis mai sus,familia se reuneste si asa cred ca se intampla la multe case.Bineinteles,s-a schimbat si clima fata de acum 10 ani.Tin minte ca o data a fost foarte multa zapada de Craciun,adaugand o doza de fantastic.Acum,zapezile dispar incet-incet...
Dar,cum spune si urmatorul cantec pe care va rog sa-l ascultati cu mare atentie,trebuie inca sa credem in magia sarbatorilor,chiar daca ni se par cateodata penibile intr-un anumit sens.Nu stiu daca am reusit sa scriu frumos si sa ating o coarda a sensibilitatii voastre,dar stiu sigur ca nu eu trebuie sa fac asta.Ci voi,daca reusiti sa credeti din nou,macar o data,ca niste copii,in magia clasica a Craciunului,nu in cea moderna,comerciala!
Urmatorul cantec este din filmul "Polar Express",regizat de Robert Zemeckis,cu Tom Hanks facand majoritatea vocilor,fiind un desen animat.
Pana la urmatorul post aici pe blog,care se va schimba intr-o culoare mai vesela de dragul sarbatorilor...Just Believe!


4 comentarii:

deaconu spunea...

Frumos :). Craciun Fericit! Sarbatori Fericite!

Anonim spunea...

yo deja am facut bradul alaturi de parinti si de fratele meu....si k in fiecare an a trebui sa-l stricam d vro 5 ori ca nu ia placut mamei cum iesise;):))...desi nu mai cred in mos craciun , cred in magia sarbatorilor...din punctul meu de vedere , craciunul e cea mai frumoasa perioada a anului si consider ca nu cadourile cumparate de la nu stiu c magazine sunt importante...ci familia si prieteni...faptul ca suntem iubiti de parinti , frati, familie , prieteni e cel mai d pret cadou al nostru , al tuturor...desi poate nu realizam asta mereu....

Anonim spunea...

Din pacate magia asta se pierde usor usor .. Si nu ma refer numai la magia sarbatorilor de iarna , ci ma refer la magia din noi . Pe care ori o pierdem ori negam existenta ei . Trist nu ?!

Sarbatori fericite ! >:D<

ana spunea...

Ne maturizam , nu e vorba de mediu. Noi am trecut de magie dar suntem capabil sa oferim magie,cred eu. We get old :|