duminică, 14 decembrie 2008

Restul e tacere

M-am trezit azi de dimineata cu un plan bine facut:sa invat la romana pentru teza,lucru pe care l-am facut,asa si asa.Dar tot azi de dimineata am constatat uimit ca afara ninge.M-am dus la toate geamurile din camera mea in forma de L un pic mai deformat sa vad si intr-adevar,ningea.Bineinteles,pana sa ies din camera se oprise.Dar asta e problema cu incalzirea globala.Nu se mai ocupa nimeni de ea,acum,de cand cu criza asta.
Ninsoarea a mai avut cateva incercari,ratate,de a-si ocupa locul de drept in luna decembrie.A esuat lamentabil.Acum insa,vremea este foarte urata.Stau aici,invat la romana printre aceste cuvinte scrise pe blog,si mi-am adus aminte de un film foarte bun,romanesc,aparut anul acesta,pe care vi-l recomand tuturor iubitorilor de filme...bune.Mesajul filmului este unui extraordinar,acela de a nu te opri cand vrei sa-ti indeplinesti visul.Sau,cel putin unul dintre mesaje.Daca urmariti filmul,ati vedea ca are mesaje care ating,usor,situatia prezenta a filmului si teatrului romanesc.
Se numeste Restul e Tacere,regizat de Nae Caranfil.V-as spune despre ce este vorba,dar atunci,unde ar mai fi suspansul?



Restul...e tacere.

3 comentarii:

Radoo spunea...

Ai dreptate aici....cel mai tare film romanesc din ultimul timp.jucat bine,mesaj tare....bv domnule!

Anonim spunea...

Oricum orice recomandare a ta este una de care oricine ar trebui sa tina cont. Restul e tacere este un film fabulos, un film care mi-a lasat multe scene in cap, scene ce se repeta haotic in timpul vietii mele, scene ce ma fac sa rad sau sa plang sau sa trasmit emotii celor de langa mine...restul e tacere !

ana spunea...

Da,intr-adevar un film extraordinar si merita vazut! Ca si multe alte filme romanesti care nu prea sunt luate in seama..dar asta nu conteaza,uneori sunt mai egoista si imi place sa stiu doar eu de ele :D apropo daca faci rost de filmul "nunta muta" dau o bere :D