miercuri, 7 ianuarie 2009

Iarna

A nins.In sfarsit,a nins in adevaratul sens al cuvantului,cu fulgi mari,cu frig,cu strazi necuratate de tractoare cu nisip,ceea ce e foarte bine.S-a topit a doua zi,adica azi,dar ce conteaza?Important e ca iarna e inca prezenta,daca ati uitat cumva acest lucru.Geruri au fost,cel mai probabil vor mai fi.Ninsori vor mai fi...Nu stiu daca la noi,dar oricum:))
Ziceam mai sus ceva de tractoare.Sa va explic.Chestia e ca la noi,cand ninge,zapada se pune frumos pe strazi,si hopa! se trezesc astia sa vina cu niste camioane sau tractoare,sta un pamflic cu lopata in mana si arunca nisip in toate partile,chiar si pe masini(am avut o data nisip pe masina-oare de unde?).Bineinteles ca apoi ninge peste nisipul acela,si astfel de fapt nisipul e bun numai cand se topeste zapada,sa se faca aceea mocirla specifica pe care o ducem cu totii in casa,primind astfel spiritul iernii.
Partea frumoasa e ca pentru o dimineata am m-am dus si eu la scoala pe zapada,lucru rar intamplat in ultimii doi ani.
Poate unii oameni,care ma cred pesimist,cred ca voi vorbi si despre problema cu gazele din Europa asta.Ei bine,nu!Nu ma intereseaza astfel de probleme si sincer sa fiu,chiar daca ma va afecta direct si voi ingheta intr-o dimineata,nici atunci nu voi scrie.
Si uitati asa,ajungem de la zapada la tractoare cu nisip si la gaze.Nu pot sa tin o idee de la inceput pana la sfarsit.Am prea multe ganduri.Trebuie sa spun si ca in aceasta perioada sunt batut la cap mereu sa ma hotarasc o data la ce facultate am de gand sa ma duc.Eu nu am nici un gand sa ma apuc sa ma gandesc.Dar va trebui...
Ei bine,eu sper sa mai ninga.Iarna nu s-a terminat,de fapt,abia a inceput.
Pentru toti oamenii care se duc la scoli,cand ninge,va rog...nu dati in mine cu bulgari de zapada ca eu port ochelari:))
Aviz tractoristilor!Pe strada Armand Calinescu sa nu treceti!:))

Niciun comentariu: