joi, 26 martie 2009

Calculatorul

Incepand cu anul 2004,calculatoarele mele au fost praf si pulbere.Ba nu,ma insel.Din 2004 pana in 2008 am avut acelasi calculator care a fost updatat in anumite conditii cu anumite chestii.
Sa o luam cu inceputul.
Pana in 2004 ,nu sunt sigur de starea calculatoarelor din familia asta pentru simplul fapt ca nu ma interesau asa mult.Tot ce stiu e ca termenul calculator a fost folosit in familia asta de prin anii '90.Si stiu ca o data in '95,parca,am jucat PACMAN.Fabulos joc!Revenim.Din 2000 am avut un calculator bunicel,daca nu cumva cel mai bun din istoria familiei.Pe sistemul:uite,ca nu se strica nici d-al dracu!Jucam in general acel game cu un fel de arici rapid,Sonic sau cum il cheama.Nu stiu daca il stiti.Ei bine,calculatorul a mers ce a mers pana in 2004 cand s-a produs upgradarea majora.Adica luarea altui calculator.Calculator care ne-a adus tuturor din casa asta mai multe probleme decat lucruri bune.Adica,mereu a avut spatiu putin,mereu avea tot felul de erori,mereu nu citea nu stie cate feluri de usb-uri,mereu nu stiu ce mai patea.Singurul lucru bun a fost ca am putut folosi un volan foarte tare la jocuri precum Formula 1 sau NFS Porsche parca.La formula 1 cel putin stateam o dimineata intreaga sa fac o cursa de durata reala.Fantastic!Apoi,cu timpul s-a ales praful.Dar a durat 4 ani pana cineva sa vina cu ideea de a fi schimbat in sfarsit.
Incepand cu 2004,a fost groaznic.Incepand cu sfarsitul lui 2008,se parea ca lucrurile merg pe calea ce buna.Calculator nou in noiembrie parca.Minunat.Monitor frumos,memorie multa,placa video nu stiu de care(nu ma pricep si sincer nu vreau sa ma pricep prea mult la d-astea tocmai pt a le face necaz celor care se pricep si spun de mine ca nu ma pricep:hahahahaha!).Toate bune pana acum vreo doua saptamani cand brusc a inceput sa se tot blocheze din 10 in 20 de minute.Toate ca toate,dar azi era sa-mi pierd documente importante pt mine si viitorul meu doar pt ca blocarea a durat 10 minute.10 minute de sunete repetate incontinuu de saracul winamp care mergea intr-una.Apoi,brusc...si-a revenit.
Dar blocarile...

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ei bine si aici ne cam asemanam........sial meu e praf!!! (miti