joi, 26 martie 2009

Concluzie

Matematica este de neinteles,oricum te-ai uita la ea...

5 comentarii:

Anonim spunea...

bai dl Fleturis si pt mn e ca,m la fel......stai lin nu ca nu ai fi stat!!!

Anonim spunea...

......(miti

詩人 (Shijin) spunea...

Ascultă-l pe Einstein ... "Cand legile matematicii se refera la realitate, atunci ele nu sunt sigure. Daca sunt sigure, nu se refera la realitate." urmează calea :)) ... şi mai zicea aşa "Nu-ti fa griji daca matematica iti da batai de cap. Te asigur ca ale mele sunt si mai mari."

andra spunea...

si eu impartasesc aceeasi parere cu tine in privinta matematicii...chiar este de neinteles:))

Autor spunea...

@ shijin : ia mai lasa-ma cu astea:))parerea mea e ca imi pasa atat de putin de durerile de cap ale lui einstein incat o sa lesin:))plus ca nu-mi pasa ca stii tu ce zicea einstein