luni, 23 martie 2009

Descoperiri existentiale

As vrea sa va spun ce am descoperit intr-o zi cand eram bolnav acum vreo doua saptamani cred,daca nu ma insel.
Mi-am dat seama ca de fapt cuvantul COAFOR nu vine absolut deloc de la cuvantul coafura.De ce?Pai,sa ne gandim.FORUM era la romanii din Roma acum ceva timp un loc unde se adunau unii sa vorbeasca despre cate ceva(sau cam asa ceva).La COAFOR in schimb,se aduna femeile sa-si faca parul,dar in general daca se intalnesc acolo cu alte femei cunoscute incep sa barfeasca si sa vorbeasca despre diverse.Asadar:coaFOR=FORum...
Si mi-am mai pus o intrebare tot atunci.De ce numai sapcile se pot ajusta dupa forma capului?Ati vazut ca numai la sapci poti sa schimbi acolo in spate daca vrei sa fie mai mare sau mai mica.De ce nu se face asta si la bluze?Sau la pantaloni?Serios acum...

2 comentarii:

詩人 (Shijin) spunea...

Jeez , dar mult gândeşti :))
Fumezi iarbă?
:P

Anonim spunea...

Ma ganditorule...ia zimi si mie ce marime ai u la cap sa stie aia sa faca sepci pe marimi......deci pana sa se inventeze marimea la cap..... mai bn au inv sitemul ala de 2bani....ca era mai simplu.....!!!!..,(miti