marți, 14 aprilie 2009

Ati putea intreba...

...de unde pana unde am devenit eu un ecologist inrait.N-am absolut nici o idee.Nu ma consider un ecolog inrait.Si atunci de ce ma intrebati toti asta?Nu stiu.
Sunt multe lucruri pe care nu le stiu si nu le voi afla niciodata.Unul dintre ele ar fi acela ca sunt un nehotarat inrait.Asta da.Stiu ca sunt.Nu stiu de ce.Daca ma pune cineva sa aleg intre America si Canada sa zicem,as sta probabil toata viata mea sa aleg pe una dintre ele si as ajunge,de fapt,in niciuna dintre ele.Cam asa sunt eu.Pot sta ore in sir sa ma gandesc la o alegere.Dupa ce fac alegerea stau ore in sir sa ma gandesc ce s-ar fi intamplat daca faceam cealalta alegere si daca era mai bine cu ailalta.Haotic!Tipic hristulian.
Primul post aici pe blog a fost despre haos daca imi aduc bine aminte.Sau facea trimitere la ceva cu haos aflat pe alt site.Oricum,teoria mea despre faptul ca totul e haotic se adevereste.Am decis ca de acum incolo sa mai scriu si ceva despre mine,doar asa ca sa am ce scrie.De fiecare data cand ceva important se intampla cu mine,automat ceva se intampla cu personalitatea,automat ceva se schimba(in rau sau bine) si automat voi scrie aici.Daca nu uit.
Acest lucru cu nehotararea...sincer sa fiu e si ceva romanesc.Ganditi-va putin la imnul Romaniei."Acum ori niciodata..."zice acolo.Pai da.Ori acum ne schimbam ori niciodata.Daca nu putem acum clar nu vom reusi niciodata(TEO de la Cafe Deko zicea asta-cautati pe youtube-tare tipu').Asa si eu.Ori ma hotarasc acum in legatura cu ce am de hotarat ori niciodata.
Da,acum,dar acel acum,cand va fi?

Un comentariu:

marina spunea...

auzi te'as intreba eu pe tn daca intr-adevar u esti un ecolog inrait dar vb ta mie ca stai sa te gandesti daca esti inrait sau nu si dupaia daca mi'ai rasp intr'un final mi'e sa nu ramai q remuscari...so nu te my intreb nimic ECOLOGULE...:*:*:*