vineri, 3 aprilie 2009

Reclama la justitie

Am observat cu mare drag ca a fost arestat Becali.Nu m-a interesant sa aflu cum,de ce,unde,cand,dar tot am aflat pana la urma.Din cate am inteles eu din cauza ca unii i-au furat masina si el a trimis pe unii dupa aia si bla bla bla pac pac in puscarie.Toate bune si frumoase.Am auzit de la unii ca nu asa trebuia arestat.Ce-mi pasa mie cum?Mie mai inainte imi pasa cand.Si iata ca s-a intamplat.Problema e alta.Justitia in tara asta e oricum praf si vai de capul ei oricum ai privi-o,dar asta e primul lucru bun pe care l-a facut in ultimele 495784820 de luni.Aa,ca poate nu trebuia facut asa.Poate trebuia arestat cu alt motiv,altcandva...rezultand de aici ca justitia nu e justificata:))...bine...Asa o fi.Am observat ca au mai fost arestati cativa asa-zisi oameni importanti ai tarii asteia.
E clar ca justitia din Romania,dupa parerea mea,are un manager foarte bun care stie sa-i faca reclama atunci cand trebuie,adica in criza.Parerea mea...Dar de ce scriu eu asta aici?N-am idee.
Am putea vorbi despre ceva frumos precum vremea de afara si despre faptul ca am fost cu bicicleta azi pana la Corbeni si am dat peste mult iubitele gropi,peste balegar,insecte,mirosuri...pe care doar aici le intalnesti si sincer sa fiu,repet,SINCER,imi place sa merg cu bicicleta prin asa ceva...pentru ca e rustic!

Un comentariu:

andra spunea...

ai dreptae...justitia chiar e de rahao in romania.si din pacate nu numai ea se afla in stare asta...


chiar imi place stilul tau de a scrie.bravo!