marți, 28 aprilie 2009

Calculatorul 3:Imperiul contraataca

Iata ca am revenit dupa o pauza de o saptamana si ceva,timp in care am incercat sa scap de mancarea absolut fabulos de multa din perioada pastelui.Si acum sunt teafar si nevatamat.Poate cu un kg in plus.Who cares,anyway?
As vrea sa va vorbesc,din pacate,din nou despre calculatorul meu.Cred ca voi face un serial despre un razboi dintre un calculator si stapanul sau.In acest episod,calculatorul meu incearca sa revina la erorile dinainte si din timpul episodului 2.Se mai blocheaza cateodata si ma sperie acest lucru.Ar insemna sa o iau iar de la capat si ce e groaznic?Am o filmare de la un majorat si nu reusesc sa-l pun pe dvd pentru sarbatorita majoratului pentru ca nu-mi merge calculatorul.Blocarile alea...offf.Este clar ca al meu calculator are un suflet care clar va incerca sa ma ucida.Si sincer sa fiu,mor putin in sinea mea de fiecare data cand imi face asa ceva.:(De ce?Daca din nou se va strica de tot,iau o pusca si trag pana cand explodeaza in mii si mii de bucati pe care apoi le strang intr-un loc si pun o bomba sa dispara de tot,dupa care iau alta bomba si o pun acolo unde a explodat ultima ca sa sterg orice urma.Clar!

Un comentariu:

Anonim spunea...

o foarte bogata imaginatie...da...desenele astea:)) :P
si apropo am o pusca de cand eram mic dak ai nevoie ti o pot imprumuta..pusca normal;)
dumy:P