miercuri, 8 aprilie 2009

Calculatorul 2:Amenintarea fantomei

Intr-o galaxie foarte,foarte indepartata numita Curtea de Arges,dupa lupte seculare ce au durat aproximativ 10 ani,am reusit,in sfarsit,sa inving in lupta cu PC-ul meu.Tinand cont ca acest calculator e din toamna 2008,iata ca s-a stricat in primavara 2009.Dar eu nu m-am lasat si numai de-al dreac' am reusit sa-l repar.Sau nu eu l-am reparat cu adevarat,ca nu ma pricep,dar ceilalti oameni care se pricep sa umble prin matele unui calculator de #$@$t!Acum trebuie sa o iau iar de la capat.Iar trebuie sa instalez programe,iar tre sa downloadez tot felul de chestii pe care le-am pierdut din cauza faptului ca s-a stricat windowsu masii...Dar nu-i nimic.L-am reparat si asta e tot ce mai conteaza.Va fi mai bun acum decat oricand.Sper!
Asa cum ziceam,dupa lupte in care s-au pierdut vieti(va asigur,s-au pierdut;la fifa mai ales),calculatorul malefic hristulian a fost invins...
Deocamdata!

Niciun comentariu: