luni, 13 aprilie 2009

Noutati-green

Puteti observa daca va uitati(bineinteles),ca am schimbat aspectul acestui blog,facandu-l verde.Ecologic;)!Acum am mai adaugat cate ceva.Avem in dreapta sus poze de la National Geographic,in fiecare zi.Foarte frumoase din cate imi dau seama.Avem un ditamai ceasul deasupra postarilor...Il pot sterge daca nu va place.Sa-mi spuneti.Mai era unul cu o bila si te jucai cu ea daca te plictiseai dar mi-am zis ca nu avea rost ca daca va plictisiti inchideti pagina oricum:)).Apoi avem in dreapta jos o rubrica de meteo unde nu apare orasul Curtea de Arges,dar daca cineva vrea sa afle cum e vremea in Prundu,de exemplu,o poate face.Apoi,sub postari,jos,deasupra la Hobby-uri avem This day in history.E interesant pentru ca zice diverse lucruri de s-au intamplat in ziua cand voi cititi acest blog.Daca cititi.
Voi mai adauga si altceva...In principiu ceva ecologic,ca I went green;)!

Niciun comentariu: