miercuri, 6 mai 2009

Greva si alte chichitsuri

Greva...mai oameni buni,sa fim seriosi.Avem un singur sistem de invatamant,prost poate ar zice unii,si nu suntem in stare sa aflam cand e greva,cum e greva,de ce e greva,cat timp e greva si asa mai departe.Cat de greu poate fi sa spui clar ca tu,ca profesor,nu vi maine la scoala pentru ca nu-ti convine nu stiu ce?Sincer sa fiu,nu ma intereseaza ce nu-ti convine atata timp cat eu stau acasa.Poate sunt un pic rautacios,dar din nou sincer,asa cred majoritatea elevilor.Nu ca as avea vreo problema cu profesorii,doamne fereste.Oricum,stim clar ca e criza economica,deci nu e vorba de bani in toata chestia asta pentru ca e clar ca nu se poate mari nimic.Decat drumurile se pot mari si trebuie.Dar lasam asta.Revenind la greva.Parerea mea e ca trebuie facute cat mai multe greve in tara asta ca e clar ca numai asa se schimba ceva.Ca n-are cine sa le faca asta e alta problema.
Alte chichitsuri...am fost de serviciu azi la liceu.Vreau sa spun un singur lucru.Daca elevii tot nu-i suporta pe profesori si daca mereu se plang ca iara vine nu stiu cine la nu stiu ce ora,de ce,pentru numele lui al de sus,trebuie sa-i caute mereu pe profesori la cancelarie,deranjand elevul de serviciu,in acest caz eu,de la somn,pierzandu-si astfel momente pretioase din viata.Oricum azi am zis la multi elevi ca proful cautat de ei nu este in cancelarie pentru simplul motiv ca nu stiam cum arata.Dar asta e.
Iar alt chichits mai mic e ca...

Niciun comentariu: