marți, 19 mai 2009

My changing ways

De ce my changing ways?Pentru simplul fapt ca ceva se schimba in mine in ultimul timp.Adica,e pentru prima oara in viata mea de 17 ani cand spun ca imi pare rau ca se termina scoala.De ce,pentru numele lui Dumnezeu,as spune asa ceva?Probabil o spun pentru ca stiu ca urmeaza a 12-a,an greu,din multe puncte de vedere.In acelasi timp am spus azi unui coleg ca are camasa frumoasa,lucru pe care nu i l-am spus niciodata.De ce as spune asa ceva?N-am absolut nici o idee.Deobicei la mine in cap am impresia ca numai eu sunt imbracat bine:)).Aaaannnyway,asa cum spune titlul,caile mele sunt schimbatoare.
Adevarul e ca ma simt asa mai trist acum la sfarsitul acestui an in care am facut mai multe ca oricand,dar mai putine decat as fi putut face.Dar din greseli invatam,nu?Asa ca,din vacanta incolo,i'm changing my ways totally.

Niciun comentariu: