duminică, 10 mai 2009

Viata ca un serial televizat

Ceea ce voi scrie eu aici semnifica exact ceea ce scrie in titlu.Viata mea este ca un serial de televiziune,in care personajul principal sunt eu.Trec prin zeci de intamplari,fiecare avand insa o morala importanta pentru viitorul meu.Unele ma invata sa nu fiu naiv,altele sa nu fiu nesimtit,altele sa-mi iubesc familia,altele sa ma bucur de prieteni si de clipele petrecute cu ei cat mai mult.Mereu apar personaje noi,care raman pentru o perioada sau parasesc serialul dupa cateva episoade.Comicul de situatie este prezent peste tot.Majoritatea intamplarilor,chiar daca incep trist,ajung sa fie haioase la sfarsit.Si nu cred ca numai viata mea este asa,ci a tuturor.Am ajuns sa ma obisnuiesc cu acest gand si am ajuns chiar sa-l scriu pe hartie.
ATENTIE: Daca stiti ceva de vreun concurs de scenarii,va rog contactati-ma prin toate mijloacele posibile;)!

Aici aveti un videoclip al soundtrack-ului oficial al unui serial american "SCRUBS",in care este vorba despre niste medici care trec prin tot felul de intamplari.Sezonul 8 si ultimul al acestui serial s-a terminat miercurea trecuta.Puteti urmari insa pe AXN sezoanele celelalte;)!


Niciun comentariu: