marți, 5 mai 2009

My trip 2


Dupa cum am zis pe 1 mai,my trip se petrece la Hunedoara.Acolo,in trei zile,pe langa mancatul de rigoare la niste prieteni de familie si pe langa bautul palincii al carui fan nu prea sunt(nu sunt sigur ca palinca se poate spune si palincii),am vizitat Manastirea Prislop,unde este foarte frumos si unde am mai vazut si o vulpe intr-o padure,singur fiind,in timp ce alti oameni se uitau la un cimitir.Ma rog,fiecare cu ale lui.
Apoi am fost la Biserica Densus,construita acum mult timp,prin 1200 daca nu ma insel,pe un templu roman.Am intalnit acolo o formatie,"Trei Parale",care canta muzica populara foarte veche la instrumente,normal,foarte vechi.Erau acolo pentru a canta la o nunta.Ne-am dus la biserica si am vazut despre ce nunta era vorba.Niste tineri absolventi de la facultatea de geografie din Bucuresti,30 in total poate,erau la nunta a 2 colegi si toti,repet,toti erau imbracati in costume populare.Erau minunati!Au jucat o hora in mijlocul strazii si trebuie sa spun ca a fost foarte frumos acel moment.Ii felicit pentru idee;)!
Apoi de acolo am plecat la Rezervatia de Zimbri de la Hateg,care e,la randul ei,minunata,desi ar putea fi mai aranjata totusi.Dar chiar si asa,este ceva special.
Pe scurt,cam atat.Nu mai spun ca drumurile in acea zona sunt superbe.
AA,era sa uit,am vizitat si Castelul Huniazilor,bineinteles.Este absolut mirific.Parca eram in Harry Potter:))!Niste camere si sali si turnuri si statui...absolut fabuloase.Singura greseala a lui Iancu de Hunedoara,cel care a construit castelul,e ca l-a facut prea aproape de combinatul siderurgic de la Hunedoara.A dat faliment.Ma bucur!Polua enorm.Acum,tot ce a mai ramas din imensul acela sunt niste imense coloane prin care iesea un imens fum si polua imensa zona.Este o antiteza extraordinara intre frumos si groaznic,verde si negru daca vreti.Poate sunt singurul care se bucura de inchiderea acelui combinat pentru ca nu facea altceva decat sa polueze.
Pe scurt,va doresc sa vizitati Hunedoara cat mai curand!E superba zona.Chiar daca pentru a ajunge acolo faci 4,5 ore.Dar asta e!

Puteti vedea si cateva din pozele facute de mine,bineinteles,acolo,in urmatorul post:D!

Niciun comentariu: