sâmbătă, 1 august 2009

Apogeul carierei noastre

2035 m..sau hai 2040...Aceste patru cifre caracterizeaza perfect tura mea si a lui Lau de azi.Da,oameni buni,am urcat pana la Balea Lac!Repet,Balea Lac!Acum o sa ne intrebati la ce ora am plecat si alte d-astea.Ei bine,am plecat la 8 jumate din oras,iar la ora 10 aprox ne-am pus pe biciclete.De ce?Fiindca munt...ba nu,pentru ca am fost cu tata cu masina pana la capatul indepartat al lacului si de acolo pe biciclete.Tata a mers si el pana la borna de 5 km pana la Balea,lucru foarte tare pentru el.Eu cu Lau,ei bine,am mers si am mers.Am trecut tunelul folosind doar un d-ala,cum ii zice,de scoate lumina si sta pe cap,nu stiu acum:)) si luminile farurilor masinilor.Am facut 3h:15 min:42 sec de mers incontinuu,56 de km in total,viteza maxima 58.4 km/h.Ei bine,media noastra de urcare a marei catarari de la cota 1240 si ceva in sus a fost de 12.2 km/h,ceea ce e foarte tare dupa mine,iar viteza medie pe toata ruta a fost de 17,1!Genial!Plin de biciclisti pe partea dinspre Sibiu(am aflat ulterior ca a fost un fel de intrunire a mai multor ciclisti!FOaaartee tare!Si nu ne pasa daca cineva ne va zice: Da,dar nu puteti sa plecati din oras si sa mergeti pana acolo!Ei bine,sincer nu vreau pt ca drumul in judetul arges este foarte prost si mai intalnim si ursi,pe care apropo,i-am vazut din masina la intoarcere!
Poze putin mai incolo!EU tre sa plec acum...Vb later!Ciao!
BRB!
Nu uitati de twitter!;)

Niciun comentariu: