miercuri, 19 august 2009

My new personality

Cred ca,undeva in trecutul blogului,am mai avut un post cu acelasi titlul,dar nu conteaza.Acum e clar my new personality.Sa va spun de ce.Lasam la o parte putin clubul de biciclisti,care deocamdata stagneaza,lasam la o parte muntele si alte sarbatori si yada yada.Asadar,din vara asta,multe lucruri s-au schimbat la mine.De cand cu clubul de exemplu,eu fac lucruri pe care nu le-as fi facut inainte,cu alti pamflici.Si deobicei,in perioada august-septembrie,imi dau seama ca sunt ori prost,ori nu stiu cum,dar tot in sensul rau.Si nu stiu de ce in perioada asta.Ce are perioada asta cu mine?Ce zodie e acum?Poate sa-mi spuna si mie cineva?Poate nu ma am bine cu zodia asta,eu fiind capricorn.Nu stiu,dar e clar ca toate astea duc de fapt la un rezultat bun.Sper.Adica,momentul din septembrie 2008 a dus la o schimbare radicala a mea(cei care ma cunosc stiu ca pe a 11-a am fost un cu totul alt om decat pe a 10-a).Ei bine acum,in vara asta m-am schimbat mult,dar din nou acum,cand sunt aproape de septembrie,am descoperit ca sunt cam prostut asa.Dar asta se schimba.Asa ca acum va intreb eu pe voi...trebuie sa trecem prin tot felul de intamplari nasoale ca sa ne dam seama cine suntem de fapt?Am pierdut o ocazie misto in vara asta,nu o comentez.Multi mi-au zis ca nu am pierdut nimic.Dar nu asta conteaza.Important e ca mi-am dat seama,prea tarziu sau poate chiar la timp,ca trebuie sa schimb din nou ceva la propria personalitate.Si poate toti facem asta.Dar eu nu stiu altii cum fac.Eu stiu de mine.Ma rog,mai stiu si de altii.Si chiar daca in acest moment mi-am dat seama ca sunt prostut,si acum pot sa schimb,automat vor mai fi momente d-astea in viitor.Sunt inevitabile!Asa ca,unii s-ar intreba: "bine,pai si atunci de ce sa schimb ceva acum daca va trebui sa mai schimb si in viitor?"Pentru ca...asa e viata.N-avem ce sa facem,asta e.
Hai gata ca am scris cam mult si nu mi-a iesit cum vroiam.Dar am mai invatat ceva si din asta.Data viitoare nu-mi repet ideile asa de des,ca aici.Nu?
Anyway,revenind la club,Lau si-a terminat proiectul cel mare,va rog frumos bateti-l la cap sa mearga cu bicicleta.Multumesc!^:)^

Niciun comentariu: