vineri, 14 august 2009

It's all about performance

Stiti,dati clic pe status,nu va mai spun!:))
Asa,scuzati pauza.Eu tot am mers cu bicicleta saptamana asta,numai ca nu am mai scris,lipsind turele majore.Ducu nu a putut,ca deobicei,Lau are un proiect cu,Caltunul(scuzati),Stancu,ma rog,e Stancu...Dar vom reveni,prieteni,stati calmi.
De exemplu,am revenit deja,dar nu am fost oameni cu pedale azi,ci oameni cu ghete pe traseul cabana capra-fereastra zmeilor cu o micuta continuare spre arpasul nu stiu care.Nu e important,dar important e ca eu,Lau si Stancu ne-am reunit dupa o pauza.Am studiat pe acolo si am vazut ca o parte din traseul este...facubil...cu bicicleta.Deci,be prepared for something wild!!!
Poze in curand!Intre timp,uitati-va la urmatorul videoclip sa vedeti ce inseamna performance,pentru ca,la noi,it's all about performance!

Un comentariu:

ianisf spunea...

it's all about the passion...