luni, 3 august 2009

Saptamanile urmatoare

Off topic: Dati click pe titlu sau mergeti in dreapta la lista de site-uri recomandate pentru a urmari intamplarile mele si ale noastre de fapt pe twitter.
On topic: Cativa membrii ai clubului,mai precis Lau si Ducu,in urmatoarele saptamani o sa aiba ceva treaba.Lau are treaba cu un proiect ce include muuuulti straini din muuulte tari,cu Caltunul,cei care stiu...stiu despre ce e vorba.Ducu are de facut harti si vederi si alte zeci de souveniruri pentru magazinul sau si pentru acesti multi straini care vin subit la noi:))!Adica,noi vrem sa plecam si ei vin...ciudat!Anyway,v-am spus asta ca sa stiti ca pentru o perioada turele mari vor fi mai putine.Asadar,pe twitter veti putea urmari turele mai mici pe care le voi face eu si cu alti oameni,posibil viitori membrii ai clubului,de ce nu?:>
http://twitter.com/elenul
Nu uitati sa va uitati la posturile cu pozele si opiniile noastre despre tura de la BALEA LAC sau cum ii zic eu: TURA 2040!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Parerea mea e ca aveti o idee super,am mai intrat pe blog sa vad ce,cum,pe unde v-ati mai dus,dar lipseste ceva,simti?:)si cand povestesti,mai multe lucruri sunt,e doar o parere!