luni, 24 august 2009

Back in the saddle

Prieteni buni,ne-am revenit!Poate va faceati griji ce se intampla cu noi.Ei bine,dupa o pauza de vreo doua saptamani,sa zic asa,am revenit pe sa.Si nu oricum,ci cu traseul clasic Curtea de Arges-Valea Danului-Vernesti-Valea Calului-Cicanesti-Curtea de Arges.Genial traseu!
Prezenta: eu,Ducu(in sfarsit) si cativa prieteni d-ai lui Ducu,precum Ciprian,Bogdan si Paul daca nu ma insel.Numai biciclete una si una:Kona,Trek,Focus Wristler si 2 Cube!
Iata deci,cata forta in aceasta tura de revenire pe traseu a lui Ducu!
Si,stati calmi,vom face si o tura noua,descoperita de mine cand am fost o data dupa mure.Dar sa vedem cand avem timp!
Vine scoala,fratilor!Suntem a 12-a cativa dintre noi,gata,ne-am lins pe bot de stat degeaba!
Anyway,am de gand sa chem cat mai multi oameni la urmatoarea tura.Asadar,keep an eye here!And keep walking.And riding!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Hai sa mai actualizam blogul cu o plimbare maine - se anunta vreme buna. Daca e prea lunga o tura de Vidraru putem incerca un traseu nou care mi se pare interesant C.de Arges - Oiesti - Cicanesti - C.de Arges
Paul