duminică, 16 august 2009

My city of chaotic movement

Stiti cu totii ca a fost Sfanta Maria sambata.La multi ani tuturor celor care poarta numele acesta si derivatele si ce mai e!Toate bune pana acum.N-am nimic impotriva sarbatorilor.Dar totusi,de ce naiba trebuie sa fie un asemenea haos de fiecare data cand e o astfel de sarbatoare?Adica,e ca si cum sute de mii de oameni,multi dintre ei cocalari,prosti,tigani,s-au adunat aici in orasul asta,tocmai de Sfanta Maria.De ce?Nu fiindca muntele imi place,ci pentru ca ei nu au ce face altceva in tara asta.Stiti,alte orase au festivaluri medievale,festivaluri de muzica usoara,de film,de rock,de orice...La noi e un asa zis festival sau cum ii zice de arta populara si chestii de genul asta.Bun.Dar nu e bun deloc,pentru ca in zilele astea vin numai prosti pe aici si se creaza un haos total care duce la alt haos care duce la alt haos si tot asa.Circulatie,masini peste masini,gunoaie peste gunoaie si nimic bun in toate astea.Turism cica.Daca asa se face turismul,eu acum ma duc si ma arunc in groapa de gunoi dinspre Ramnicu Valcea.
Adevarul e ca anul acesta am vazut mai multi turisti straini decat in trecut.E bine,dar eu vreau sa vad numai d-astia.Nu din ailalti,veniti de la campia masii si spun ca aici sunt la munte.
Bine,nu critic acum prostia generala,pentru ca si eu sufar de ea(stancu stie,doma stie de ce-poland related):)).Anyway,cine e Lavinia,fratii mei?Cine e aia?Cine erau alea de dansau langa ea?Si cine naiba era acel asa zis DJ de sambata seara?Cine?
Si focurile de artificii...pai mai bine imi cumpar un tub din ala la care apesi pe un buton si sar din el hartii colorate.Alea sunt mai faine ca nu stii cum sar,cate sar,pe unde sar si de ce sar!
Long story short,my friends,welcome to Curtea de Arges-my city of chaotic movement-situat in Romania-the land of .............(inserati ce vreti la punctele acelea).Pentru daca spun eu ceva,iese ca sunt eu nu stiu cum.Na,poftim!:))

2 comentarii:

Doma spunea...

adevar grai-tu-ai!
Nu stiu cine plm e lavinia dar cica a cantat la Spicy. Bine,bine.. dar cine naiba e Spicy?

Mi-e mi sa parut mai bine organizata treaba decat in alti ani de municipalitati, asa grosomodo, dar propun la anu sa se intre in oras pe baza de test de inteligenta.

PS. Imi pare rau ca s-a terminat weekendu' asta. Vedeti cum va organizati sa mergem la munte de vineri.

Autor spunea...

@ Doma : adevar grai-si-tu-ai:))si cu muntele,vedem de maine incolo cum si ce facem;)