duminică, 28 iunie 2009

Alta tura,alta intamplare+planurile saptamanii care urmeaza

Tura de azi: Curtea de Arges-Gales[via Bradulet:))]-Curtea de Arges-aproximativ 45 de km dus intors.Foarte frumoasa tura.Norii s-au risipit tocmai cand am inceput sa mergem prin Valea Iasului.Minunat!Din pacate Ducu nu a putut fi prezent,dar nu-i nici o problema,avem timp toata vara!
Intamplarea de azi: Intrati fiind in Musatesti,ne-am decis sa vorbim numai engleza.Asa ca noi trei,Alex,Lau si cu mine,salutam lumea pe strada in engleza cu Hello si Good evening!Apoi,cand am ajuns in Gales,ne-am oprit la un magazin de la intersectia aia de acolo,marea intersectie a Galesului,ca sa ne luam ceva ciocolati.Ei bine,numai engleza am vorbit!Bineinteles ca vanzatoarea nu stie engleza,dar noi da!A fost foarte haios tot statul acolo.Ne-a salutat un batranel,noi i-am raspuns in engleza si saracul cred ca astepta sa-l salutam totusi:))!Anyway,minunat!
Ghighi,daca citesti,sa stii ca vom trece si pe la tine,numai ca azi ne era lene sa urcam panta!
Planurile saptamanii care urmeaza: sa ne facem tricouri si sa mergem la concertele viitoare de la My Club cu ele!;) Sa ne stie lumea o data si o data!Bineinteles,daca are Ducu timp!

Un comentariu:

Ghighi spunea...

Ma bucur ca totusi m-ati sunat sa'mi spuneti ca va este lene :)) va astept cu toata placerea..si cu ceva cascaval :>

bafta in continuare!