luni, 22 iunie 2009

Tura de azi

Tura de azi: Curtea de Arges-dealul mare de la Valea Iasului-Curtea de Arges.
Vremea a fost instabila cand am plecat,iar sus de tot,chiar inainte de coborarea spre Musatesti a inceput ploaia.Unii dintre noi fusesera sunati si li se spusese ca in oras ploua de rupe.La noi nu era inca asa grav.Ei bine,sus a inceput.Ne-am pus pelerinele,iar ceea ce a urmat a fost genial.Long story short,ne-am facut fleasca de sus pana jos!Am coborat incet dealul de la Valea Iasului si jos eram constituiti 100% din apa.In adidasi aveam un intreg lac!Tricoul meu era asa de murdar incat numai stiu daca pe spate e alb cu pete mari negre sau negru cu ceva alb.Si albul e deja un pic prea mult maro.Nu conteaza.Asa e si tricoul lui Alex,numai la Lau nu se vedea pt ca avea tricou negru.
Asadar a fost genial!Suntem,oficial,"botezati" in ale ciclismului in aproape adevaratul sens al cuvantului.Ducu din pacate nu a putut sa ne insoteasca,dar il vom uda noi daca e nevoie!
P.S.: Inca nu sunt toate lucrurile despre club puse la punct!
P.S.2: Mai vrem asa ceva!
P.S.3: Prin padure si cu ploaie ar fi...
A,si ce cantam noi in ploaie sus la Valea Iasului? Imnul ghizilor:)) Pai de ce ma?Fiindca muntelee ne .... :))

3 comentarii:

Anonim spunea...

baieti sper sa nu obositi repede si sa va tineti tot asa de treaba. va felicit si va doresc succes!
Lau baga frate!

Anonim spunea...

Comentarii nu prea lasa lumea, dar macar ai vizualizari mai multe. Ce face o idee dintr-un blog, d'apoi dintr-un om!! Unde mai pui ca voi sunteti 4 in clubul vostru! :>

Anonim spunea...

Bvo mai baieti. RIP MICHAEL JACKSON.