marți, 30 iunie 2009

Another route discovered+the accident

Alta tura azi:Curtea de Arges-am trecut de Valea Danului pe drumul spre Suici si dupa ce incepe iar asfaltul s-a facut un drum la dreapta unde scria Valea Calului si am mers si am dat de un sat-Curtea de Arges.Aprox 35 de km in total.Prezenta:Ducu,eu,Alex.
Tura a fost bineinteles frumoasa si am descoperit acel nou drum la dreapta care merita facut mai mult.
Trecem acum la absenta lui Lau din tura.El a lipsit deoarece azi,coborand pe un drum de la Valea Sasului(pana in petrom cum mergeti spre pitesti la stanga),pe asfalt,a alunecat incercand sa ocoleasca niste fete intr-o curba si a cazut si s-a lovit urat la stomac undeva putin,in palma stanga,cotul stang(unde e cel mai urat) si umarul stang.Bine,nu sunt foarte urate loviturile,dar oricum,l-au facut sa lipseasca azi ca sa nu se agraveze ceva pe acolo.
Iti uram insanatosire grabnica si maine sa vi sa facem un off-road ca n-am mai facut de multisor!Adica de joi daca nu ma insel!
P.S.:Suntem aproape sa ne facem o stema!

Niciun comentariu: