sâmbătă, 4 iulie 2009

Drumuri proaste,domne,drumuri foarte proaste

Azi am facut o tura frumoasa,dupa o pauza de cateva zile,de la Curtea de Arges-Baraj Vidraru-Valea Lupului-Baraj Vidraru-Curtea de Arges.Aproximativ 3 ore 40 de minute de pedalat.Cu pauze cu tot am facut vreo 5 ore si ceva.Aprox 70 de km in total.Vreme frumoasa.Cativa nori se stransesera la sfarsit,dar nu ne-a prins ploaia.I-a prins pe cei care faceau gratare.SPER!
Circulatie mare pe sensul de dus spre baraj.Bineinteles,se duc toti la gratare.Felicitari celor care nu se duc la gratare cand se duc la munte!TOT RESPECTUL!
Drumul prost,pe toate sensurile.Catastrofal!La intoarcerea de la baraj,pe coborare,m-am lovit,serios,in toate colturile corpului!Cum se poate asa ceva nu stiu!Si avem turism pe acolo.Sunt destui straini care merg prin zona,de dragul Transfagarasanului.Din toti grataristii care merg pe acolo,nu e unul de la ministerul Transporturilor care sa zica:"Ba,hai sa facem drumul asta!"Nici unul,domne,nici unul!
Si am vazut si destui ciclisti azi!Tot respectul pentru ei.Am vazut si un cuplu mergand cu o bicicleta tandem,cu bagaje in spate intr-o mica remorca,foarte tari.Apoi am vazut altii venind dinspre Balea,apoi altii care urcau cu zeci de bagaje...Long story short,foarte multi ciclisti!...si parca sunt mai multe gropi.
Din club am fost doar eu cu Ducu,ceilalti doi neputand veni din diverse motive,Lau din cauza accidentarii.Am avut un special guest azi,tatal meu:)).Da,asa e.
In zilele care urmeaza vom reveni la ce ne-a consacrat,adica drumurile pe dealuri.Dar sa avem grija de ursi!
Avem si poze cu serpi si diverse alte chestii facute azi,dar mai asteptati putin!
Until then,have fun riding:))...Nu,nu reading...riding!

Un comentariu:

Gaby :D spunea...

1 comment...sa inteleg ca voi faceti un fel de turul frantei(pastrand proportiile) pe aceste meleaguri....asadar care e dopat sa iasa in fata si sa ii dea in gat si pe ceilalti :))...lasand gluma deoparte...tot respectu pentru ce faceti....multa bafta....sa nu dea masina peste voi:))