marți, 14 iulie 2009

Pana masii!

Azi,ne imbarcam noi frumos pe frumoasele noastre biciclete(noi fiind Lau,Alex,eu si Iani,fara Ducu din nou:( ),mergem pe drumul de pamant pana la Valea Iasului(cei care nu-l stiti va rog sa ma intrebati sa va explic pe unde e),si...brusc...Lau face pana pe care toti o asteptam(noi cei din club).A face pana este o cale de initiere in ale mountain-bike-ului si,culmea,el a supravietuit pana acum,ceea ce mi se pare incredibil.Dar azi,o chestie imensa dintr-o planta uscata,ca sa zic asa:)),i-a facut vreo 8 gauri in camera!Praf a fost!Asadar,cum am trecut peste asta?Ei bine,ne-am dus pana la Valea Iasului,el pe langa bicicleta,fiind pe drumul acela de tara,iar de acolo am scos roata lui din fata(cea cu pana) si el cu Iani au fugit repede pana la cel mai apropiat centru de vulcanizare,unde au rezolvat problema.Le multumim celor de acolo!Apoi,s-au intors,dupa vreo jumate de ora,eu cu Alex asteptandu-i la Valea Iasului.De acolo am plecat spre varful dealului de la Valea Iasului,pe drumul principal.Doar pana acolo,pentru ca deja era tarziu si nu vroiam sa riscam o alta pana pe un drum de off-road,pe unde trebuia initial sa mergem!
Dar o sa mergem maine pe acolo,poate!
Oricum,iata cum toate turele,de fapt,au farmecul lor si intamplarea lor.Iani e de vina:))!
Il asteptam pe Ducu sa revina in club dupa o pauza lunga!
Iata aici niste poze cu bicicleta lui Lau(casca e a mea):




Niciun comentariu: