miercuri, 15 iulie 2009

Caldura mare pe bicicleta...

Prieteni,ce caldura a fost azi!Si ce tura fantastica!Sa va spun pe unde:
Curtea de Arges-Valea Danului-undeva sus unde e drumul stricat spre Suici-dreapta spre Valea Calului la o troita(scrie pe troita o sageata)-Cicanesti-Albesti-Curtea de Arges...3 ore aprox in total cu tot cu pauze...aprox 40 de km...Oameni buni,geniala tura!Va spun,daca aveti orice mijloc de transport,mergeti pe acolo.Se merge prin padure,se merge pe dealuri,se merge pe asfalt,pe oriunde vreti.O sa mai facem tura aceasta inca o data,ca sa punem poze cu toate zonele importante ca sa stiti pe unde sa mergeti,daca vreti sa mergeti.Sau ne intrebati pe noi si va spunem imediat.
In padure,cred ca am mers pe una dintre cele mai abrupte pante din toate turele noastre si bine ca era la coborare.Daca ar fi sa-i dau un procentaj ar fi ceva de maxim 70% :))
Si da,in sfarsit am fost toti!Ducu ne-a acompaniat astazi dupa o lunga pauza.Si din nou a venit si fratimio,dar ma rog...nu asta e important. :))
Am fost alergati de caini,normal,am trecut prin balegar,normal,prin noroi,normal,dar a fost geniala partea prin padure si iesirea apoi la panorama mirifica a satului Cicanesti.Genial!Si ce asfalt au in Cicanesti...primarul de acolo o sa tot fie ales pana la moarte.
Noi am finalizat traseul inainte de albesti cu un drum de pamant de pe langa raul Arges,in loc sa alegem asfaltul de la Albesti,si am iesit fix la capsunica de la Albesti de acolo.Minunat!Am vazut si o fata facand jogging dar asta e o alta discutie!
Asadar,dragi cititori si urmaritori ai blogului,va vom tine la curent cu alte date si poze!Maine ne luam domeniul pentru site,iar tricourile cat de curand posibil.
A,si ne-am intalnit si cu Laura Ilie,cea cu ziarul Interes Argesean,o stiti unii dintre voi,a zis ca ne face reclama!Ceea ce ar fi genial!
Nu-mi ramane decat sa va spun: be right back!

Mai jos aveti cateva poze din aceasta tura,facute cu telefonul meu,dar nu va faceti griji,in curand Ducu isi va pune la munca aparatul sau de fotografiat ultra-supra-magnific!







P.S.:Nu e vina mea ca Lau cu Alex apar in pielea goala in poza de la titlu!Pare rau!

2 comentarii:

Iulia spunea...

pfoaaa,ce-am pierdut:( Weekend-ul viitor reluati tura asta si cu mine?suna si arata interesant:D Va salut pe toti 4

Autor spunea...

@Iulia of course ca te luam si pe tine ;)