marți, 7 iulie 2009

Vreme,pauza,accidentari,examene

Va rog sa ma scuzati ca nu prea am mai scris in ultimul timp aici despre intamplarile clubului,dar vremea a fost destul de rea,in aproape toate dupa amiezile in ultimul timp,si noi nu am putut merge,pt ca deobicei dupa-amiaza putem toti sa mergem.Asadar,off-road-ul nu e prea frumos cand e plin de noroaie si de ape curgatoare care se umfla prea mult.Plus,pauza aceasta a fost si datorita faptului ca Lau este accidentat si are un examen miercuri de conducere,la care ii uram succes.El zice ca are de invatat..ma rog,treaba lui:)).Si eu am avut marti o chestie ciudata,am facut un fel de intindere musculara la piciorul stang pur si simplu mergand pe strada.De aceea am decis azi sa iau o pauza.Dar chiar in momentul in care scriu aceste randuri,Ducu plus un invitat special de-al lui,despre care voi scrie mai incolo,cand voi sti cine e,au plecat undeva pe un anumit deal,nu stiu prea multe amanunte,ci doar ca sunt plecati de la ora 6!Drum bun!

Un comentariu:

Gaby spunea...

Era sa nu comentez....baiatului asta(Hristo) chiar ii place ce face...azi a venit pe jos de la Bradet prin ploaie.http://www.youtube.com/watch?v=Mu9xx5Ri278