vineri, 24 iulie 2009

In cele din urma...

Ieri,joi,ce data o fi fost,am mers eu,Ducu si Lau(no special guests and no Alex) pana la Valea Iasului,pe drumul principal,am urcat dealul si inainte de coborarea spre Musatesti am luat-o la stanga fix unde scrie ceva gen La revedere tocmai ati iesit din valea Iasului.Am urcat si acolo dealul,Lau pe langa,eu juma pe langa si Ducu a urcat tot pe bicicleta.Felicitari pentru aceasta reusita!E foarte greu pe acolo.Asa,o data urcat dealul,am intrat in padure,am faut dreapta si apoi tot inainte,tot inainte,prin padure.Ajunsi intr-o zona cu niste case,drumul a inceput sa fie plin de pietris si trebuie sa recunosc ca a fost poate cea mai grea coborare pe drum de tara din ultima luna,datorita acestui pietris.Pe toti ne dureau mainile de numai puteam.La sfarsit am descoperit ca manusile mi s-au rupt.E,asta e!Asa,si tot coborand,am dat de niste curbe foaaaarte interesante,pe care daca ar fi fost asfalt ar fi fost fantastice de coborat,dar cu pietrisul era foarte periculos si in principiu si din cauza asta ne-au amortit mainile.In cele din urma am iesit la primaria Valea Iasului si de acolo,asfalt pana la capatul lumii,alias Curtea de Arges.Frumos,nu?:>

P.S.:Votati la sondaj in dreapta;)!

4 comentarii:

nume spunea...

FUCK armstrong...let him die :D.

Autor spunea...

@ nume : ce caracter!ce oameni!despre asta este vorba:))!

barosanu(***) spunea...

M**e c0$m@ :)) & Manatare.

Cosmin spunea...

Arashiro e vedeta...in schimb marea vedeta americana a murit(...a era MJ nu armstrong :( ).ARASHIRO RULZ....HE HAS TO FUCKING RULE THEM.Tough post :D.