joi, 23 iulie 2009

Mda

Gata,lasam la o parte concertele si alte chestii de genul acesta si revenim la ce a consacrat acest blog,adica clubul...Stiu,stiu ca nu am mai scris demult aici.Motivul este simplu:nu am mai fost nicaieri!Decat eu singur.Pai,fratilor,ce faceti?Propun ca toti cei ce scriu aici si ii cunosc pe ceilalti trei membrii ai clubului sa ii bata la cap de fiecare data cand ii vad prin oras sau pe messenger sa se reapuce de mers cu bicicleta.Adica,eu marti si miercuri am fost singur.Stiti ce naspa e singur?Daca mai e cineva stiu sigur ca nu risc numai eu sa fiu mancat de caini.Serios,acum:))
Parese ca azi este o tura de revenire pentru ceilalti trei membrii sau cel putin pentru unul dintre ei.Poate chiar si cativa special guests.Vom vedea.Intre timp,ma duc sa ma uit la contratimpul de la turul Frantei.Ciao!

Niciun comentariu: