luni, 27 iulie 2009

CdA-Bradet-CdA

Dati clic pe titlu,pentru inceput...Asa,acum sa va spun.
Eu,Lau si Alex.Curtea de Arges-Bradet-Curtea de Arges.60 de km.Pe scurt,fantastic!Cea mai lunga tura a noastra parese ca este de pana acum.Ciudat,am fi crezut ca am avut si altele.Dar celalalte,de maxim 40,50 de km erau mai grele.Aceasta a fost numai pe asfalt,foarte multe fete pe traseu in zona Gales acolo,nu stiu de ce:)).Am fost pana la bariera de la Bradet,acolo unde se intra pe cheile Valsanului.Very nice!Alex nu a venit pana acolo,el oprindu-se la o panta undeva putin mai inainte de spitalul din Bradet,pentru ca nu mai putea.Problema lui!
Oricum,o tura superba!Am ajuns putin mai pe intuneric acasa datorita unor pauze prea mari,dar nu e o problema,ne-am intalnit cu Cipa,avea el far la bicicleta!
Asadar,minunat,prieteni!Eu zic sa dam o tura si pana la Capataneni,sa vedem ursii de la Corbeni,Corbenursii le zice!:))
Nu uitati sa intrati pe twitter si keep on riding!

2 comentarii:

Anonim spunea...

hey, incearca si tu sa scrii mai corect, ca e pacat ;)
bafta

Autor spunea...

@ anonim: am corectat majoritatea greselilor din acest post!eram obosit cand l-am scris la ora 23:49!