marți, 28 iulie 2009

Clasica argeseana:CdA-Vidraru-CdA

Asadar,prieteni,cei care va uitati la ciclism,stiti ca exista niste curse de o zi,numite clasice(Paris-Rubaix,Amstel Gold Race etc).Ei bine,avem si noi o ruta clasica in judet,numita de mine Clasica Argeseana.Care este aceasta?Simplu: Curtea de Arges-Baraj Vidraru-Curtea de Arges.Stiu,voi cei buni la ciclism veti spune ca e simplu ca buna ziua.Stim si noi asta!Doar eu cu Ducu am mai fost impreuna acolo anul acesta.De data aceasta am fost eu,Alex si Lau.Ducu a lipsit din cauze...cauz...e!Drumul a ramas la fel de prost,tunelurile sunt la fel de neluminate...nici o schimbare!Am facut si ceva poze,dar mi-e lene sa le scot de pe telefon acum,asa ca maine le veti vedea(Andreea Uta,stiu ca i-ai spus lui Lau ca nu avem poze,dar ar trebui sa-l certi pe Ducu pt asta)!
Ei bine,prieteni,cam atat pentru azi.Aolo,era sa uit!67 km,3 ore,viteza medie 22,maxima 53,1 km/h!

Niciun comentariu: