marți, 2 iunie 2009

Brand radio liceu vlaicu

Astazi am facut probabil cel mai bun lucru din tot anul.Eu fiind martea la Radio Fun,radioul oficial al liceului:)),mi-am permis ca azi sa pun numai muzica populara.De ce acest lucru?Pai,simplu.Ca sa mai schimbam un pic monotonia crescatoare din liceu.Aceasta idee mi-a fost data de catre Doma,fost "dj" la acelasi radio.Ei bine,muzica populara a produs poate cea mai mare vorbarie azi.Adica,niciodata nu am vazut atata lume care chiar sa asculte ce se aude.Chiar daca le placea sau nu,e clar ca le-a starnit interesul.Am facut,practic,cea mai mare reclama la acest radio din ultimii 3 ani,clar.Unii mi-au zis ca fac foarte bine ca pun muzica d-asta,altii mi-au zis ca de ce pun prostia asta,dar pe mine m-a interesat doar sa vad cata lume da importanta la radioul asta si,bineinteles,sa ma distrez;)!Serios,de mult nu mai venise cineva la mine sa-mi spuna ca mai vrea muzica sa mearga si ca mai vrea o melodie stil Gica Petrescu-Casuta noastra!Pe scurt,a fost o zi buna si am facut reclama la "brandul" care a fost radioul din liceu.Cine stie,poate ideea mea de a ma lua dupa ce au facut altii e buna si imi va iesi.Daca nu,mai sunt zile si la anul.Adevarul e ca mi-a venit tarziu gandul asta.Oricum,data viitoare trebuie sa ma gandesc ce muzica sa pun pentru a ma ridica la nivelul audientei de astazi.Dar nu cred ca voi putea:))!

later edit: Daca statia de la radio ar fi mai buna,s-ar auzi mai bine.Asa ca oricine are o statie de dat...nu ezitati sa ne contactati!

5 comentarii:

Anonim spunea...

Tu vei fi primul care va pune manele in vlaicu :)) ca sa atragi audienta. Esti in stare si de asta :P.
Glumesc. Ar fi tragic.Dar nu imposibil pentru dj.HFle.
Ideea e că oricum in fiecare marti ai audienta, chiar daca nu vrei asta... pentru ca obligi 2 etaje si un internat sa asculte ce pui tu :)).
Chestia asta cu muzica imi aduce aminte de clasa a 9 a. Ce vremuri domne.

Autor spunea...

@ sinucidereaunuigand : ce vremuri indid:))dar vezi ca nu sunt in stare sa pun manele la statie,dar pot pune parazitii fara cenzura;)

A.D spunea...

deci tu erai cu populara:))

eu si fetele ne gandeam sa facem o hora:)):))

Autor spunea...

@ andra: de ce nu ati facut?:))

A.D spunea...

eram totusi in liceu...nu prea mergea:))